-Rolig dag

-Kul på jobbet idag som alltid  something special -the kids love me:) efter jobbet så gjorde Marie( my gambian lady)mej sällskap till stan, vi gick direkt till MC hihih de verkar jag börjar bli beroende men cant blame senare så var vi tvungen och göra lite shopping själv gick jag hem med en tröja. Lägger upp en bild snart så fort jag hittar min camera foks:D Nu ska jag börja fläta mitt hår bli inte klar nu flätta lite i taget sen så måste jag dansar i 2timmar ,ta en kall dusch-(lovely) then bedtime. Får ser var jag hittar på imorgon men till dess så få ni ha det trevligt out there. PEACE Babes:D muaa!
........
Så här ska jag fläta håret:D ungefär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0