-Värmen dödar!

10/7  Trevlig dag idag :D Familjen och jag grillade sen så fick jag besök av my chinaLady.Saknat henne som fan, det började med att hon ringde mej och sa att jag skulle möta upp henne i dalbo där vi köpte cider och blåbär vi gick hem och bakade blåbärs paj, tittade på film you know lite lördags mys senare på dagen så kom hennes kille o hämtade upp henne själv så gick jag till parken och spelade volleyboll med resten av mina niggaz. Nu blir det träning, gå ner i vikt lite och förbättra min kondition.
.var klar med flätting för några veckor sen.så har såg de ut sen resten rasta:D
jag ch kines:D. dålii bild jag vet



avsluta med denna bilden Babes. mwuaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0