Ber om ursäkt för dålig uppdatering Babes!

Sappp ya´ll:D. Igår var de Blazzin, skit kul med min wifey hon gjorde värsta god tårta o så till mej sen så gick vi till Växjösjön o fikade and stuff like that måste säga engång till Tack wifey och stor tack till hennes mammas they made my day kvällen slutade med att jag gick hem hos min granne beställde pizza och åt massa gott saker medan vi tittade på fotboll. ahaha Spanien vann and the gurls were going all crazy vi firade också en nära vän till oss som fyllde år Grattis Mems och Gratis i efterskott latino gurl( Kerry) Idag så var det rätt chill vaknade med att mamma kom in i mitt rum och väkte mej så fixade till mej sen min älskade bror körde oss till kyrkan so love him<3 senare på dagen tänkte jag gå ut med the Black crews och spela lite basket men det blev inte så istället så gick jag och familjen ute för att vi skulle grilla and have fun:). när jag kom hem så flättade jag min bro inbakad flättor.snackade nyss med brudar Nancy och Issa nu är jag ganska trött. Gott folk om det nånting jag behöver lägga till eller nåt så säg det gärna till mej för själv har jag svårt o märka till sånt:D  Verkar som bloggen börjar fölora lite så kallad flavour så tänkte put a lil flavour pon dis blogg ska börja med att köra en tävling imorgon watch out!:D nu e klockan mycket ska upp imorgon och jobb so till then halla back Babes cause ama bounce now -Jah bless blogga mer senare






Outfit:strumpbyxor=lindex, Kjol och skjorta=ginatricot,Mössa=H&m



Grattis i efterskott!

Sweet 19  grattis Lady!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

like it:-D

2010-07-05 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0