I be like Bafana Bafana Ghana an he be like gurl what has gotten into ya

-Ey yo Hej! how you Babes doing?:) Vaknade nyss pigg som en nötkärna och idag var det jobb jobb jobb som vanlig. Det var faktis kul gick ute i skogen med barnen och så lärde mej en raplåt, så har gå den
 Följ allemansrätten kom igen sätt en
 Påse på stubben samla in klubben
 Allt du har spelatfikat och grillat
 Häll vatten på elden skräm inte katten
 Tälta ifred men glöm inte skeden
 Ta med allt tillbaks hem du vat allemansrätten.
 Gick hem direkt efter jobbet så trött som jag var, jag hade jävligt ont pon mi ASS next time i will call my man so that he can give me a one heek of a massage but this time my bed was callin for me an guess what på vägen hem såg jag min Ghana Bwoy måste säga that man got STYLE a brother knows how to dress ahahh idag är man nästa klar med flätting längtar tills imon då ska JAZZ ut med the ladies. Ska förtsätta titta på Vm det jag kan säga nu är Bafanna Baffana go luck GHANA! ahaha vilket lag hejar ni på? men må den bästa lag vinna sen så blir det shake 
shake till dess Smell ya Babes later! :D
ss

Plaggen jag köpte igår.Frida Shirt- Ginatricot 149kr


..
 Dagens outfit:- Strumpbyxor= Lindex
Vit linne= Ginatricot
Munkjacka= Ginatricot
Skjorta= Afrika
Väska= Mamma´s
Glassögon= Bikbok
Keps= topstreetwear
Bling bling= Present from mammsi
Nike skor som tyvärr e inte med.

MÅL TI GHANA:D yippi hihih peace out

Kommentarer
Postat av: Anonym

verry nice baby ;)

2010-07-04 @ 01:53:22
Postat av: jazz

thank ya:D

2010-07-04 @ 19:26:59
URL: http://missbootyhooty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0