Tävling BaBes!!

oo juste glömmde nästa det där tävlingen men nu när jag kom ihåg det så är de bara o skriva . Jag LOTTAR ut endast 3 personen som jag kommer flätta helt utan kostnad allt du behöver göra är att skriva vadför just du vill ha flättor,vadför jag ska välja dej och sprida vidare tävlingen till några av dina vänner, jag gör flättor till både killar och tjejer oavsett vilken stil av flättorna du vill ha så tvekar inte vem som helst kan vara med och tävla.

OBS: Den som deltar i tävlingen måste bo i växjö elle kunna tar sej in hit. Good lucks mi Babes see ya later. -Jah bless puss på er tigerss:D



VILKEN STYL DU VILL HA. De upp till dej så Good Luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0